sobota, 13 września 2014

Wracam!

Długo, długo, długo mnie tu nie było...
Powód? Dużo spraw, wiele rzeczy, mnóstwo zmian! Wakacje w całości spędziłam poza domem, pracując po 12 godzin dziennie... Nie miałam więc czasu kompletnie na nic. Wrzesień-końcówka studiów, dopinanie wszystkiego na ostatni guzik przed ostatecznym egzaminem, który... wyszedł tak:


Przestałam już skakać z radości pod sufit więc mam trochę czasu aby wrócić na bloga :)
Dziękuję czytelnikom za cierpliwość, nowe obserwacje i lajki pod fanpage!
Wkrótce znów się tu pojawię! ^^

4 komentarze:

  1. Jej! Wróciłaś :D Czekałam, czekałam i doczekałam się ;-) Gratuluję ukończenia studiów z tak wysoką oceną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło wiedzieć, że ktoś na mnie tutaj czekał :D

      Usuń
  2. Planujesz robić magistra? Ogromne gratulacje! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie planuję mieć te trzy urocze literki przed nazwiskiem ;)
      Dziękuję serdecznie! ^^

      Usuń